. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

24 June 2011

another STORY

now, i am very busy with my assignment, tmbh2 lagi, quiz math ngan quiz fizik minggu depan. OMG. life kat matrik x bagi kita rehat walau sehari. serious, now i am! A different ATHIRAH. 
ATHIRAH dulu.. 
- blajo bile rasa nak. +tambah2 dekat exam, rajin la tengok buku tu. tu pon tengok aje.+  =)
-malas mengemas. + kalo x hujung minggu alamtnya tak berkemas la bilik tuh.+ huhu... +__*

ATHIRAH sekarang..
- setiap hari buat kerja. pergi library pon, boleh kata setiap hari. BAGUS kan? =)
- rajin mengemas. +yelah, setiap hari kemas baju, lipat baju, sapu bilik. Mai God+ buat kerja tutorial. + 
- setiap ary ade je keje nak buat. tak tutorial, jotter, x pon repot. hah, x pon quiz online.+
- makan, bile lapa' saja +hahah. x makan malam dah sekarang, JIMAT!+ 

 life kat sini oke. kalo kita dapat lupakan segala tekanan all will be fine. tapi, kalo kita sntiasa stress, alamtnya bersrabut la kat sini. saya pon masih lagi kekok kat sini, but, saya dah boleh la. kawan2 kat sini pon oke! smuanya happening! bez! kat sini jugak saya belajar hidup dalam suasana 1 MALAYSIA! heheh...erm.. 

KAWAN-KAWAN
saya dah jumpa kawan baru. roomate pon oke! bising la jugak, tapi kami byk blajo tau! kat sini tak ada mase nak main2. blik tv pon saya tak pernah jejak. dah lama tu tak tengok tv. haha. bgoz rite? + daripada tadi puji dri sndiri nih. adoi..+

 sekarang saya tengah sibuk dengan pembinaan model satelit.saya masok pertandingan tau, sempena minggu fizik. bukan masuk tu jer, saya jugak masuk astro race, sampai demam, n selsema sebab terlalu letih, checkpoint dia terlalu-lalu-lalu jauh. satu kmpp kami berlari. memang sangat2 letih! tapi, itu pengalaman yang sangat berharga. memory at kmpp. 

kawan satu sekolah... hana, saya, nisa

hana n nisa

saya

izati n sha

nisa n saya

anis, izati, Ish

izati, sha, n saya


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment