. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

8 December 2011

~setelah sekian lama~

ASSALAMUALAIKUM...
ehem.. dah lama giler tak update blog. entah lah, setiap kali nak update je, ada aje yang menghalang, nak-nak 'cik malas' selalu sangat datang. biasalah kan?
banyak giler story yang aku rasa macam nak kongsi. tapi.. hehe, 'cik jari' malas tak bagi taip la. hehe.. erm.. first thing first, aku rasa macam tak percaya giler, bila aku tgk kalendar, dah nak masuk bulan Januari, dan jugak 2012. wah.. cepat betul masa berlalu. means, aku ada beberapa minggu lagi nak masuk 19 tahun, dan ada beberapa bulan lagi nak habis matrix. yang ni lagi la aku excited, tak sabar nak habiskan matrix yang penuh dengan pancaroba, dan onak duri yang tak berapa nak berduri. =)
aku tak tahu apa yang nak diceritakan dalam post ni.. 
oh, well, result PSPM 1 baru je keluar. aku punye result, aku tak nak bagitahu la.. hehe.. malu la. siyes-ly aku tak sangka giler dengan result aku tu. berapa kali kot aku tengok, siap pergi pulak petang tu, nak konpemkan betul apa yang aku tengok. ketar jari, bibir, kaki, and as usual, aku sempat la tacin-tacin masa cakap dengan mak n ayah aku. heheh. =) so, aku nak ambil kesampatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada kwan2, satu praktikum, kuliah, or sewaktu dengannya, atas kejayaan korang. kepada yang result kurang memuaskan bg korang...
okeylah, aku nak berhenti sampai sini ajelah. dah malas nak menaip. 

nota kaki : mak, ayah, bila nak datang sini? nak datang sini ke tak? datanglah sini.. lambat lagi balik ni.. =)

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment