. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

29 April 2012

Last Moment At KMPP

assalamualaikum..

akhirnya... tamat sudah riwayat aku kat KMPP. now, aku dah boleh bersenang lenang di rumah. hakhak. suke3!. oh ya, sebulan sebelum nak balik ni, tersangat lah sedihnya, sebab tinggal kawan-kawan and all those memories in KMPP yang memang aku tak nak lupekan sampai bila-bila. hopefully.

dekat bwah ni gambar along week terakhir kat KMPP. 

with our bio tecer
with our chemist tecer
in front of PENTAD
err.. agak ntah apa-apa je..
with my kuliah fren
khusyuknye kami study..

dalam dewan kuliah..
seminggu sebelum exam kelas aku ada buat BBQ at umah Husna yang hanya beberapa km dari KMPP. die tu jiran KMPP. HAHA. memang sangat best aku rasa. aku tak pernah pergi BBQ se-happening hari tu. (miss those day already) kami bertolak ke rumah Husna jam 11 pagi sebab sebelum tu ada yang budak kelas aku ada ujian Munsyi(ujian nak masuk USM). aku tak ambik pun ujian tu, sebab tak nak masuk USM. hehe. oke,  jom start.
rumah Husna
sampai-sampai aje, terus salam dengan mak Husna, then mulakan kerja-kerja yang dapat kami buat. macam : potong tembikai, buat air kelapa, bakar ayam, bakar sosej, basuh pinggan, dll, termasuklah main kejar-kejar, lawan makan tembikai, hakhak. aku lah yang makan tembikai tuu. sedap!
yang telah kami nikmati bersama =)
pilih yang betul. kang yang dah tua dapat. HEHE


peace yaw!
bergambar, bergambar dan bergambar !
air pada hari tu dibuat oleh aku dan Ain. kitorang buat air kelapa + soda n air kelapa + susu. memang best. first time aku try buat kot. siap call mak aku kat rumah lagi nak tau buat cam ne. last-last jadi jugak. nasib baik! fuh! ada yang kate best. kembang sat. HAKHAK. aku dengan Ain buat air tu entah berapa puluh kali test entah, nak make sure air tu sedap. HEHE. air kelapa+susu memang favourite aku, tapi yang air kelapa+soda aku pernah minum sekali je. tapi, nasib baik jadi jugak aku buat.

hehe. his 1st time

kekenyangan =)
muke merah makan pelam. HAHA.
bercakap , bergurau, dan mengusik. miss those. =(
ade pulak yang main kawen2.. tak patut, tak patut.
lepas makan kat rumah Husna, kami berjalan ke kedai ABC pulak. HAHA. kali ni, Huda yang belanja, and Luqhman pulak belanja cekodok(betul kot name makanan tu, aku lupe sudah). Luqhman nak belanja sangat sempena hari lahir dia, hari tu. HUHU. next, dalam pukul 6 lebih kami bertolak pulang ke KMPP. penat lah jugak, but sangat best. mulanya, dorang semua nak berjalan balik ke KMPP, tapi aku dengan Izaty melompat tepi jalan, excited nampak Rapid. jadi, kami naiklah Rapid, save energy but, not save money. HUHU.


ABC


next day, study week pun bermula. HAHA. aku bukannya study sangat. banyak masa aku buang dengan tengok drama korea dengan anime yang aku kutip, dengan alasan, nak tengok kat rumah. HAHA. tak sempat sampai rumah pun.. biasa, janji Melayu.
kalau korang nak tahu ada hari tu, pada 11 April 2012 ada gempa bumi kot. memang kelakar gila (bagi aku la) aku tak tahu kenapa, masa tu mula-mula aku rasa takut but then, aku rasa macam agak funny. bayangkan, masa tu aku tengah study dengan Farhana (my kuliah fren tu) lepas tu aku rasa meja kat kafe tu vibrate. aku ingat dia main-main. lepas tu aku tengok semua orang lari tinggalkan kafe, aku terpinga(cewah, ayat...)aku tanya lah orang sebelah dia pun cakap : korang tak rasa apa-apa ke? nanti runtuh kafe ni macam mana? 
then, we was like, jom lariiiiii!
petang tu jugak, Aku, Nisa and Farhana pergi ke tasik. ambil angin. kononnya stress la. study week kan. kami ambil gambar macam-macam posing. last memory with them. HUHU. walaupun nanti aku jumpa gak budak Nisa ni lagi. HAHA.
entah pape je.
koya !
sunset at KMPP. sangat comel.
thats all from me. 
p/s : thank you for my sis, for the new header. HAHA.
p/s 2 : thanks to you, sebab bagi saya rasa apa yang saya rasa kat awak. 당신이 나쁜 !!!

kmpp will always be in my heart.

to all H3P1 members, thanks sangat dekat korang sebab menjadi sebahagian daripada memori yang sangat indah in my life. korang memang the best. sayang korang sangat-sangat. sorry lah kalau dalam movie kelas kita tu kan ada yang terasa hati atau tak puas hati. I try my best. thanks atas kerjasama korang menyiapkan movie tu. korang memang terbaek.. nanti Saya akan cuba upload video tu dalam facebook or maybe youtube. hehe.

thanks for reading. bye bye! dah letih ni.


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment