. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

29 March 2012

Makan-Makan Kuliah Hayat 3


assalamualaikum...
pada minggu lepas pada hari ahad bertarikh 25 Mac 2012 telah diadakan majlis ... (aku pon tak tau nak bagi name ape untuk majlis ni.) yang pasti kuliah Hayat 3 ada buat majlis la. dekat KMPP sekarang ni, masing-masing berebut-rebut nak buat majlis akhir tahun. kononnya, nak habis sem dah kan. lepas ni dah tak jumpa, bla, bla, bla.

so, setiap petang dan malam mesti ada je yang buat BBQ (sedapnya!) ataupun makan-makan satu praktikum dekat Tasik yg indah tu, so, wakaf kat tasik tu jadi rebutan la. (femes sat wakaf tu).

jadi, mastermind Hayat 3 (H3) pon rancanglah nak buat jamuan ni. tapi sayang, tak ramai yang join. mungkin sebab bayaran mahal kot (RM 15), aku pon tak sure. daripada 169 orang student H3 hanya ada dalam 60 orang kot yang datang. so, memang sikit giler. tapi tetap happening.

majlis ni start pukul 3 petang. agak terkejut jugak bile nampak Tuan Pengarah KMPP datang majlis kitorang. wah,, pengarah datang kot. first time, aku jumpe pengarah dekat-dekat. cewah, korang ade? haa, tak kan?
VIP pada hari kejadian =)
Pn Siti Noor (betol tak entah eja name beliau.) adalah Lecturer Bio kitorang pada sem lepas. teringat bagaimana aku tak fokusnya dalam kuliah. HAHA. kantoi. next, Mr Yeoh, lecturer Kimia kitorang sem lepas dan jugak sem ni. aku Tabik giler dekat sir, sebab beliau sangat menghormati kami dan sangat bersungguh ketika mengajar. (ehem, dah puji ni, tak dapat A kimia tak tau la). bayangkan, kalau ada bunyi azan, beliau berhenti sekejap mengajar, then baru sambung balik. bagus tak? yang pakai baju batik tu lah pengarah KMPP, Tuan Haji Khairi b. Jalun budak-budak KMPP panggil KJ aje. beliau duduk depan aku kot. HAHA. sungguh bertuah. (erk?)

perasmian Majlis H3
ada potong kek lagi kot. HAHA. tapi aku tak sempat nak makan kek hijau tu sebab budak-budak yang tak berapa nak matured buat main kat kek tu. apa lah dorang tu, kalau pun nak main, bagilah aku makan dulu. huh! sedih betol.

makanan pada hari kejadian - nasi tomato- memang sedap

nampak lagi sedap tak? HAHA.
praktikum mAtes
ini penolong Ketua praktikum (Ish) dengan kwan dia.

tengah menjamu selera.

herm.. tengah buat apa entah. 

mangsa keganasan pada hari itu. Nama mangsa dirahsiakan.

with Kak Zatie

with Izati dan Kak Ain
 (gambar blur sebab tengah parkinson masa tu.) haha
 pada hari itu jugak dorang ada buat game. game budak-budak dan bila bukan budak-budak yang main, of course pelik dan tak honest. aku paling tak suka part kena cari coklat dalam tepung. ish, dah lah kena makan tepung mentah, lepas tu pulak, ada yang masuk dalam hidung. adoi. nasib baik tak ada penyakit asma. HEHE. next, kitorang main tiup belon sampai pecah. dan jujurnya aku nak bagitau, permainan ni sangatlah tidak jujur. dah lah ada yang bawak jarum pergi pecahkan belon, ada jugak yang sorok belon dalam poket sebab nak menang. See? betapa jujurnya budak kuliah H3 ni. HAHA.

haa. Kumpulan Kuning menang tempat kedua dalam sukaneka
tinggal lagi seminggu sebelum study week. jadi di sini aku nak bagitahu, aku tak akan post entry sampai balik rumah, betul dan serius! sebab, adalah budak ni kan.. perli aku. salu update blog. HAHA. salu ke, aku rase macam jarang je. huhu.
hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment