. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

10 May 2012

new hobby~~!

Assalamualaikum..
hai.. korang tengah buat ape? nak story sikit pasal hobi baru aku. Hobi ni drpd sorang kawan aku. die minat sangat dengan anime, aku pun minat jugak dengan anime ni(sikit-sikit la). sekarang aku baru je habis tengok Maid Sama. anime ni aku ambil masa aku dekat KMPP. next anime is Ouran High School.
       
Usui and Misaki
 anime ni sangat best sebab perangai selamba badak Usui. aku sangat suka dengan watak dia. sebab dia sangat cool, terus terang dengan perasaan dia, sangat menjaga Misaki, kelakar. kalolah aku boleh pilih Usui sebagai boyfren memang aku tak tolak. hehe. dia memang sangat amazing. 
ni scene yang aku paling suka. Hehe. Misaki kan jadi maid dekat sebuah kafe, so, itu jadi rahsia dia kat sekolah, Usui tau rahsia tu. ada satu gambar Misaki dengan Usui (Misaki dalam pakaian Maid), masa dorang berebutkan gambar tu, gambar tu terjatuh ke bawah. Usui nak terjun, tapi Misaki tak bagi. then, terjadilah scene di atas. lepas tu Usui terus terjun. Macho kan? HAHA.

of course kalo dah kartun semuanya tak real kan.in real life mana mungkin ada lelaki yang sanggup buat macam tu kan.. nak terjun pokok pon tak nak. HEHE. banyak lagi scene yang best dalam anime tu. memang anime yang pertama aku tengok sampai habis. oh ya, nanti Animax siarkan Maid Sama yang baru. betul ke tak entah. hope betullah, tak puas lagi tengok Usui. *__*

Next, my new hobby is, baca manga online. wah, aku tak tahu pulak aktiviti ni agak best. boleh isi masa lapang. walopun tak berapa nak berfaedah. HEE. korang nak try jugak boleh pergi SINI.. aku sekarang tengah baca Dengeki Daisy. kisahnya, lelaki tu jadi penyelamat heroin walau apapun masalah yang si heroin alami. so sweet. and dorang hanya berhubung melalui email. its sumting like hero belakang tabir la. HAHA.

p/s: aku tak tahu pulak cerita Rooftop Prince best. aku tak minat Park Yoochun, tapi cerita tu menarik. gabungan dua zaman. aku tak pernah tengok cerita macam tu. HUHU.

oke, that is for today. aku agak malas nak update blog sekarang ni. cerita aku pergi Cameron Highland tu terkubur begitu saja rasanya. HEHE.
okeh, bubye...
hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment