. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

24 February 2012

KOIR~~!

assalamualaikum... hai, hello, nihao, bla bla bla... heheh. permulaan yang kosong.
-h3p1-
oke, FYI, sepanjang dua minggu nih, aku busy dengan satu hal aje. that is, KOIR! yes, aku masuk choir competition. for those yang kenal aku, mungkin akan tersentap? hehe. ye lah, tirah mana lah suka masuk whatever jenis pertandingan. selagi pertandingan tu kena duduk atas pentas, selagi itulah insan bernama ATHIRAH tak ada. well, this time, aku masuk jugak competition ni, since all my practicum's mates masuk.
selama seminggu (lebih kurang) kami praktis sama-sama. mula-mula kami pilih lagu LUCKY AND BEAUTIFUL GIRLS. then, kami show our pra-perfomance depan tecer, tapi, tecer tak suka. katanya tak catchy. kitorang pun, tukar lagu LUCKY kepada UMBRELLA. susah kot lagu umbrella ni, susah nak nyanyi, and also perkataan dia susah. ~ella ella eh eh eh~
belakang : izati, aku, kak ain, sha
depan : husna, HUDA, AIN, chieya
first nak start praktis tu kan, kitorang pun buatlah audition diadili oleh huda and Ain. haha. lawak kot, macam AF pulak. aku pon, nervous macam kena pergi audition AF, maklumlah, malu sebab suara macam apa je kan -tehee- then, praktis berlangsung dengan baiknya. balik kuliah terus pergi berlatih, malam turun lagi, hujung minggu pagi and malam. pokoknya (gaya indon ya), quite fun and tired. banyaklah jugak benda jadi : gaduh, masam muka, sakit hati, bla3. biasalah kan, semua orang ada macam-macam behaviour. and, mood also plays important role.
belakang : afiq, kak ain, ainul, mimie
depan : aku, kak zatie, izati, ain
SELASA- 21.02.2012
hari competition tu. haaa.. pertandingan pukul 5, kitorang dah start keluar kelas pukul 3.15 kot. kul 4 ada kuliah bio (cerita ni akan bersambung lepas ni). err, lepas siap-siap tuh, kitorang kumpul depan tasik, nak buat last presentation depan tecer (malas nak eja elok-elok. korang tak akan betulkan guna pen merah kan? *__* )
kat wakaf tepi tasik
lepas present kat tecer, tecer cakap,  
I like it, I dont know whether the judges like it or not, but I really like it
 kitorang pun bertepuk tangan lah. haha. happy kot. then, sebelum naik pentas tu, kitorang buat cheer "h3p1.. woohaa!!" hehe. sweet tak? (krik krik) next, kitorang bersedia kat belakang pentas kan. sempatlah baca doa dulu, diketuai oleh Afiq ( gambar dekat atas yang pakai baju oren)
masa atas pentas. sorry, gambar x comel, ambik dari video..
haa.. spoil je, benda hijau tu kan? x pe lah, yang penting kitorang yang atas pentas tu. oke. usai menyanyi lagu, selama 5 minit tu, kitorang pun turun lah. then tonton lagi 9 group yang bertanding pada hari yang sama. yes, kitorang group yang pertama.masa tu pukul 5 lebih, kuliah baru abes, so, penonton tak ramai la. haha. nasib baik. kalau tak, malu giler gak ah. hehe..




lepas tuu, kitorang pon bergambar lah. sebelum announcement pemenang dibuat kan. ( di atas adalah beberapa gambar yang diambil) oke, yang pakai baju ungu tu, bukan penyibuk ke hape, itu paktikum mates aku gak, dia MANAGER kitorang tau. haa, teror tak teror. (krik krik krik)

keputusan diumum, kitorang? dapat tempat kedua from 9 contestant. oke lah tu kan? ALHAMDULILLAH.. (alamak, gambar hadiah tak ada, tapi, aku tak tipu tau!)masa dia umum tu, kitorang, ada yang jerit, ada yang terpegun, terkedu. haha. but that is, the results of our hardworking. hehe. yang tak puas hatinya tu, yang menang tempat pertama, lagu sama dengan kitorang tau (BEAUTIFUL GIRLS AND STAY BY ME-kot-). apa-apa pun, janji menang. thats the end of the day.

semalam, 
oke lah awak menang kan? sebab tak masuk kuliah bio, awak menang? tahniah la.
ayat lecterer bio aku.(nasib baik dia comel, masa marah pun comel je.) masa tu kitorang p tempat dia, sebab dalam kuliah dia kata dia terasa hati dengan bla3. ( dia tak cakap lah, but aku dah agak itu, kitorang). kitorang p lah mintak maaf, sebab takut keberkatan tu kami tak dapat kan? last-last kena sembur. and that makes me very sad. aku tahu, cikgu tu betul, and kami yang salah. aku terima segala yang dia cakap, dengan hati yang retak (cewahh). lepas tu, aku terus tak ada mood. kuliah math and fizik aku hanya ada badan kat situ, jasadnya hilang! 
oke, thats all, for today. salam!!



hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment