. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

1 February 2012

Ujian Pertengahan Semester !




ASSALAMUALAIKUM..
HAHA. oke. minggu ni ada exam, seperti tajuk entry ni. huhu. atau singkatannya UPS. budak matrik panggil ~ujian paling senang~ huhu. biar tak pon. UPS kali ni susah kot. tak macam UPS masa sem 1. senang je. huhu. bahagian kawan aku, cakap mungkin exam akhir sem senang. HAHA. senang lah sangat.
ujian minggu ni, nak kata aku boleh jawab tu ya, memang boleh, tapi.. cuba teka?

ya, aku cuma tulis apa yang terlintas di fikiran aku. tu masa jawab bio la. masa jawab math tu kan, aku rasa macam orang gila pon ada, sebab aku sengih, stress, senyum, semua tu aku buat depan soalan tu. dah tu, stress kot, soalan yang ada dalam kertas tu, aku rasa macam boleh jawab tapi, masa tak cukup. bak kata budak kuliah aku,

time is the limiting reactant, but the question is in excess

aku tak cukup masa doe. aku reda je, dapat berapa pon nanti. tawakal.

anyway, esok masih ada paper, that is kimia, aku dah habis study, cuma tak buat lathn je lagi. hehe. malas lah nak buat benda alah tu di petang yang tenang ni. cewah. in fact, aku dah tak ada mood nak study sebab ;
1. aku malas.
2. proposal lawatan ke Gua Tempurung telah diluluskan. dalam kata mudahnya, kitorang (satu praktikum dan jugak beberapa orang lain yang mencelah) dapat pergi gua tu sabtu ni. hehe. aku duk bayang gua dah ni.
3. cuti. yup, hari ni kan cuti, so, buat apa aku rajin sangat buat kerja extra kan? =)
nanti aku amiklah gambar masa pergi sana tu ya? hehe. erm, actually, aku tengah kebosanan ni. tak tahu nak buat apa.

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment