. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

29 February 2012

a Fact!

assalamualaikum

kita tak mampu puaskan hati semua orang. betul tak? sebab mesti ada yang tak puas hati. miscommunication and all those things, is a benda biasa yang buat kita rasa tak selesa. susah lah kalau semua hati dan perasaan nak kena jaga. tapi, manusia, mudah sangat terasa, (macam aku)

sedih kot, bila salah faham berlaku, that leads to kekecewaan. tak tahu siapa yang salah dan siapa yang betul. in fact, orang yang kecewa itu patut dihormati, since dia memberi ilmu. tapi..

aku tak dapat nak larikan diri dari rasa kecewa. tak sangka cerita minggu lepas masih dibawa ke minggu ni. kes koir, kitorang tak masuk kuliah, lecturer marah. oke. aku faham itu. tapi..

aku tak nak cerita panjang lah. because aku harap benda ni dah tak diungkit lagi. yes, kami salah! but, dah berlaku kan? =-(

aku yakin ada salah faham. aku harap sangat my cute lecturer tu akan maafkan kami, dan ikhlaskan ilmu yang dia bagi pada kami. aku harap sangat. sebab dua tiga hari ni, agak susah untuk aku belajar biologi. tak masuk!
 oke, thats all for today. mungkin korang kurang faham atau agak keliru. just pretend u understand.. oke? hehe. =)
salam, 




hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment