. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

29 January 2013

Contest blog bertuah 2013


hai. okey. sekarang jom join contest ni pulak. senang aje pon. hehe. nanti aku cakap kenapa aku join contest ni. kalo korang nak join, klik banner kat bawah ni ya?


tamat : 31 Januari 2013 jam 12 malam.
contest ni sangat simple. cuma kena folow blog and like fanpage empunya contest. jadi, cara nak sertai contest ni :

1. letak banner contest. 
DONE!

2. 3 sebab kenapa blog ni wajib terpilih untuk BLOG BERTUAH 2013 :
- aku join sebab nak cukupkan penyertaan. HEHE. *aci lah kan?* contest ni akan terbatal kalo tak cukup 50. so, i am helping all the blogger yang join. haha. *cover line sebenarnya, tak tau nak cilok sebab blog patut terpilih*

-blog aku ni patut terpilih sebagai blog terbaik 2013 sebab... aku nak tengok lah, bertuah ke tak si Daisy Diary ni. haha. kot macam tuan dia yang tak pernah bertuah dalam apa-apa contest sekalipun. ahaks.

-yang terakhir, belog ni dah dua tahun lebih kurang, so, ni pest taim join contest. hopefully, kalo menang, aku akan join contest lagi, dan jugak... MAYBE, akan buat contest sendiri nanti. InsyaAllah. =)

thats all. so, bloggers, lets help each other. mari bercontest dengan sihat. HAHA. 

hai . thanks sudi baca entry ni !

3 comments:

  1. goodluck ya.. akk singgah dari segmen yang sama.. :)

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html

    mai la singgah..

    ReplyDelete
  2. salam,dtg dari contest yg sama:)

    http://izyanyancinnamon.blogspot.com/2013/01/contest-blog-bertuah-2013.html

    ReplyDelete