. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

20 February 2013

RESULT . .


hai hai hai . actually aku tak de topik pon nak cerita dalam belog aku nih . tengah cuti sem kan , manelah aku ada cerita menarik . in fact , i have been doing the same thing everyday , and it is kind of boring . alah , biaselah , student . taim orang bagi belajar nak cuti , orang bagi cuti nak belajar . *sigh*

sepanjang beberapa minggu ni , macammacam perasaan aku dah rasa . dan aku admit perasaan tu ajar aku jadi lebih baik . i guess . nak citer ni . . dekat twitter aku ada stalk sorang mamat nii . and yet I found out , dia dah ada gf . pergh !! gf die cantik ! *patutlaa tak tengok aku ni... eh ?* untunglaa die . alah die pun hensem . so , sesuai gituu . . thats all ! =) 
from en. google

RESULT 

result sem 1 dah keluar dan mulanye memang aku rasa sedih sangat. sebab result aku cukup-cukup makan. but then , aku realize yang usaha aku memang sikit . so , kalo nak harap result tuu gempak memang tak laa kan . aku terima result aku dengan hati yang terbuka . at least aku x payah repeat apa-apa paper dah kan . 

oke, part aku terima dah selesai . bila aku bagitahu mak ngan ayah . . they just say , x pe laa mula-mula memang laa macam tu . oke , maybe mak ngan ayah kecewa dengan result aku , tapi, dorang tak bagitau . tapi , seriously aku rasa lega betul . mak ngan ayah x marah ! !

tapi, bila aku bagitau result aku pada some people , they said like : banyak tu je ? serius ke? jangan main-main . honestly it hurts me so much . oke, maybe aku emo . tapi, aku tak rasa people should say that right ? entah . aku bukan nak dengar ayat macam tu . aku bagitahu dorang result aku sebab aku percaya dorang . but in the end macam ni .

so, thats all. aku dah tak sanggup nak simpan rasa lagi, since then , aku tak bagitahu sesiapa pun pasal result aku . and aku dah taknak cakap pasal tuu lagi . =) 

kepada yang dapat Dean List tahniah ! nanti aku amik gambar korang naik pentas . HAHA . kepada kawankawan yang dapat result yang tak berapa oke , tak ape . cuba lagii . chance is everywhere , it depends on us . kita usaha , then tawakkal . insyaAllah . eh, macam apa aje . HAHA . 

p/s : HAHAHA. oke im being sensitive . sorry !

oh ya , pasal JPA kan . memang menguji kesabaran betul . but aku memang besabar . saban hari aku cek je dekat portal , tapi tak update apa-apa pon . in the end aku tunggu je orang bagitahu duit dah masuk . and aku baca kat Facebook tadi , duit dah masuk . tak tau laa betul ke tak . malas lagii nak cek , tengok lah esok atau lusa .

itu je la kot . takde pape gambar . line slow . malas nak tunggu . bye ! 

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment