. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

19 September 2012

I am Now 19


tak percaya pulak diri ni dah masuk 19. hehe. happy birthday to me. hekhek. bila time birthday ramai la yang post kat FB kan. Alhamdulillah. thanks to all my fren yang wish birthday aku. walaupun tak dapat sambut dengan makan kek, at least kawan-kawan aku ni ingat. *walopun, FB yang remind-kan*
19 SEPTEMBER 1993
pagi tadi, masa nak pergi kelas, agak tersentuh dapat mesej daripada ayah aku. beliau ucap birthday. haha. And aku yakin, yang mak ingatkan ayah pasal tu. sebab ayah bukannya nak ingat birthday anak dia ni. walopun diingatkan aku tetap happy.
loving couple =)
next balik kelas aku bukak Fb. sebab aku tahu mak mesti post kat FB punya. ayah aku tak tahu nak ber-fb-fb ni. then, balik mak aku dah wish da. hehe. sedih jugak, tak dapat makan kek. in fact dah dua tahun aku tak makan kek birthday aku. and I think it will be for another years. 

lepas tu my sis ada hantar jugak. tengah hari baru nak hantar, entah apa-apa je budak tu. lepas tu boleh pulak mintak kakak dia ni belanja dia bila dah berjaya nanti. *botak kepala den*
thats my sis n me
then of cos. kawan-kawan aku masa kat sekolah, matrik, dan jugak kat UITM ni. ada yang wish kut FB. ada yang hantar mesej. tak kesah apa cara sekalipun, aku tetap rasa thankful. huhu. Housemate aku baru tahu. so, petang tu baru dorang wish kat aku. hehe. tengs korang smua. tu pun, aku diamkan aje. malas nak bagitau. huhu.

yang dekat bawah ni gambar yang kawan baik aku bagi through FB. *nak jadi first wishers, tapi, terlambat wish, padahal tengah mesej.* tapi die tetap jadi first wisher sebab dia ingat kan aku 2 hari seblum birthday aku.



thats the end of my birthday, tak de apa-apa sambutan, which i dont think, i need that. except, kalo my family buat. teringat pulak masa kat matrik, Hana and Nisa belanja burger. sedapnya. haha. 
okeylah. thats all for today.

updated : last minit, Dee bagi aku kad. nampaknye, dorang dah berkomplot, entah bila masa dorang buat kad ni pun, aku tak tahu la, padahal, aku ada je dalam rumah ni. hurm?? jadi, to all my hausmate, tengs alot. =) walopun kite baru kenal beberapa minggu, and still you did this to me. I appreciate it a lot. kad buat sendiri pulak tuu. nanti aku nak akan update gambar kesemua hausmate aku. buat masa ni, kitorang x dpat bersnap-snap lagi. *hujung minggu dorang ni balek aje, kejenya.*



p/s : hari ni naik satu lif dengan "kembar Fizz Fairuz". haha. excited tetibe. ~_~

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment