. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

10 January 2012

blog yang MENARIK!




assalamualaikum..
today.. aku nak story pasal blog-blog yang patut korang baca di waktu terluang, drpd tak ada apa nak buat tu kan, baik korang spent masa korang wisely dengan baca blog-blog yang aku rasa quite berinformasi. :face1:


:m: http://theotherkhairul.blogspot.com/
pasal blog the other khairul ni, aku rasa best lah. sebab Mr. K (pemilik blog ni) pandai bab mengulas dan menceritakan sesuatu. setiap kali aku baca update story dia, mesty aku gain new knowledge. tak kira islamik, atau international, semuanya lah. korang try la baca. konfirm korang suka.
kat blog ni pulak. to those yang minat baca cerita-cerita atau novel online la. aku berani jamin, korang akan sukakan blog ni. sebab, cerita dia BEST. nak-nak HOT AND COLD. memang sweet giler. CARL:t: tu prince charming aku tau.:face2:

:47: http://novelratu.blogspot.com/
hah, yang ni pun ada kaitan dengan novel online. best jugak blog ni, selalu aku follow post baru dia. quite best cerita dia.

blog ni pun lebih kurang dengan blog The Other Khairul je. pemilik blog ni aku tak sure sape, mungkin lelaki. best lah jugak post dia. bermaklumat! yang tu yang best tuh. tak payah nak google dah lepas baca post dia, sebab ada bukti. so, korang boleh percaya la. but, as usual, jangan percaya 100%.. :face72:

hah, aku siap bagi link lagi tuh. tu salah satu post dia yang first aku baca bila aku jumpa blog ni. actually baru minggu lepas aku jumpa. quite okey la. cerita link ni pun, best sangat. aku suka sangat-sangat!:face1: sweet kot~~ heheh:face56:

tu je lah kot. aku rasa tu je blog yang aku rasa best setakat ni. lagipun, korang pun tak larat nak baca banyak-banyak kan? heheh. apa-apa pun enjoy!


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment