. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

10 March 2012

aku jadi Doktor Bedah !

-->
assalamualaikum....
haha.. aku jadi doktor bedah? oke, minggu ni kami ada experiment that is dissection. kami kena bedah tikus yg comel untuk tengok bahagian dalaman tikus tu. tapi, faham-faham jelah, bila dah bukak badan tikus tu.. macam-macam lah yang jadi kan? normal. bak kata cikgu, have fun!
beberapa gambar pada hari kejadian
hahah.. seronok gak lah buat eksperimen ni. aku rasa macam jadi doktor haiwan yang kejam je. siap ada classamtes aku yang buang kulit tikus tu, tinggal badan je, bukak intestine tikus tu. dan tak lupa ada jugak yang pengsan. ada jugak yang nak bukak kepala tikus tu, sampai patah pisau. hehe. adalah budak tuu (bukan aku ya?).
semua perkara di atas aku tak buat ya? aku budak baik.
mula-mula nak buat tu, geli lah jugak. tapi, bila dah start bukak tu, rasa best pulak. hehe. Allah creatures memang menarik. first time kot, tengok organ dalaman secara live. cikgu kata, nanti kalau ambil medik, lagi lah kena banyak bedah-membedah =). jadi, kepada sesiapa (termasuk aku) kalau takut, sila tukar fikiran sekarang! 

kepada adik-adik yang bakal masuk matrik tak lama lagi dan bakal mengambil modul 1 dan modul 3 memang kena buat eksperimen ni. dah lah lepas buat kena lukis. bayangkan, aku ni dah lah tak pandai lukis. memang hancur lah lukisan tikus tu nanti. 
tapi, apa-apa pun it was a sweet experience. 
tikus dan pembedah! =)

ada ciri-ciri pakar bedah nih !

cewaaah!

hasil nya ! taraaa ! new discovery . .

posing sat !

hasil bedahan orang. jantung tikus ni, still beating tau. 
oke. itu sajalah post kali ni. assalamualaikum~~~

p/s : aku tengah stress dengan sorang pempuan ni ! sakit hati gila ! tak sabar nak habis matrik. sabar tyrah, ada lagi sebulan je ! lepas tu kau tak jumpa dia dah...


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment