. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

12 March 2012

kisah medik, personaliti dan rahsia.

-->
assalamualaikum...
suspen tak aku punye tajuk entry hari ni? sekarang 4.40 (waktu malaysia), kelas aku pada hari isnin patutnye pukul 5 habis. last kelas should be, kuliah Fizik, tapi, lecturer aku tak ada. so, happy lah budak kuliah H3 sebab dapat balik awal. yes, satu perkara yang budak matrik suka, dapat balik awal. its a fact!

oke, balik kepada tajuk kita pada hari ini. (cewah, macam buat forum remaja je) ^__^

kisah medik
macam ni tau. family aku macam nak suruh aku amik medik. jadi aku pon, blogwalking la. kot-kot ada budak medik yang baik hati nak kongsi apa yang dia belajar kan? sebab aku dengar orang kata belajar medik ni susah. yes, of course aku jumpe. klik sini untuk baca. tapi baca lah apa yang aku nak bagitahu ni dulu tau. =) heheh. kepada korang yang rasa macam nak ambik medik, boleh baca, kalau tak berminat langsung baik tak payah. sebab konpem korang akan ternganga tak paham.
pinjam sat ya dik ?
lepas aku baca apa yang pemilik blog tu cakap, terus aku lupakan, sekarang aku dah tetap, aku nak ambik farmasi. sebab aku ni jenis yang cepat lupe. medik banyak kena mengingat. buatnya aku tak ingat human punya jantung or hati. salah bedah, mati pesakit aku tu (bergurau). HAHA. lagipun, yang belajar beberapa bulan lepas pun boleh lupa. tu kalau aku concentrate dalam kelas, kalau tak concentrate, yang semalam belajar pun hari ni dah lupa. "penyakit ilmu adalah LUPA", pernah dengar ? and kalau SPM tak straight a and result matrik tak 4.0 baik lupakan. tapi, kalau korang degil jugak. silakan ambil, sebab ada jugak yang dapat straight a kandas, and ada jugak tak straight a, cemerlang. depend on you actually.

kisah personaliti dan rahsia

oke. orang perempuan memang suka benda alah ni, (termasuk aku, hehe), orang lelaki ada jugak, tapi malu nak ngaku kan? (tak pe aku simpan rahsia). aku cari beza suka dan cinta, just information yang aku nak tahu. hehe. maklumlah bosan, jadi mulalah nak mengarut then, terjumpa lah satu belog ni. kalau korang nak cari apa-apa pi kat 1001 rahsia diri . seronok kot belog nih. macam-macam ada. kalau korang tak percaya try tekan noh. hehe. korang nak tahu macam mana korang ni sebenarnya, rahsia bermacam rahsia. mostly based on personaliti la. maklumlah, remaja kan fasa mencari personaliti diri.  setuju tak ? (ya!) cewah.. *__*
aku setuju kata-kata ni! 100%
oke. sampai di sini sahaja entry kali ni. 
assalamualaikum ^__^


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment