. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

24 March 2012

It Will Rain.. satu langkah kekufuran..


assalamualaikum...
entry aku sebelum ni aku cakap aku minat betul dengan Bruno Mars kan? yes, lagu dia memang best tapi, kafir tetap kafir. dorang akan sentiasa cari jalan untuk menyesatkan orang islam. aku rasa agak terkilan la jugak. sebelum ni pon, bukannya aku tak pernah ada lagu ni. and aku siap nyanyi gak kot. astaghfirullah. 

nasihat aku, kalao kita nak nyanyi lagu yang kita tak faham apa maksudnya, better kita check dulu latar belakang lagu tu dan jugak maksud liriknya. 
aku rasa dah ramai yang share gambar ni. I luv Islam. so, aku pon patut buat sesuatu.
artkel from facebook

sebelum aku baca post ni aku memang dah terperasan masa aku duk asyik nyanyi lagu ni. 
Theres no religion that could save me
aku cuma perasan lirik tu aje. terus aku delete lagu ni. apa-apa pun lepas ni aku akan lebih berhati-hati. korang pon of course. hehe. Maher Zain lah penyelamat kalao aku nak dengar lagu omputih pon. Islamic sikit. hehe~~


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment