. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

17 April 2011

apa kesah??


semalam.. AF, masa Erul nyanyi lagu * sorry lupe tjuk, ....??.. Nabila tuh*.. dia tuka sket lam japanese.. so what? kenapa ramai tak setuju,. saya rasa oke aje, ye, saya ngaku lain kan? tapi, dah itu kelainan yang dia na tonjolkan, biak p la dia nak buat pun.. * wah, ckap kedah pulax*. lagipun music tu kan universal, so?

tak boleh cari makan, kata Hattan, alah, setakat tuka sket2 tak kan x bley. jpop n kpop, dah ramai pengikut, tgk ajela bile Suju buat knsert berapa ribu yang dtg, even dari luar negara pun ada dtg tgk * aku x pegi.. so sad* ni menunjukkan dunia tu dah ada pengikut memasing. lagipun persembahan Erul semalam bez! saya terpegun,huhu.. bkan sebab muka dia. saya tak brkenan pun. tapi, dah memang bez sore dia semalam. sape setuju? angkat tangan macam saya... huhu

hah, saya setuju stu lagi, calon pelajar baaru tuh masuk. Fir x payah! Hazama nan +Fina kot, yang umo 18 tuh+ Hazama dengan yg umo 18 tuh, sore power tuh. when i heard they sings, i got a goose bumps u know.. +huh, dont make me speak english.. hoho+ kenapa pilihan pelajar tahun tak begitu memberansangkan?+ why? wae? Riyu?+ sume bahasa dah masuk nih. hurm, apa-apa pun hope AF tahun ni dapat cungkil bakat baru yang terbaek wokk.. huuuu

terima kasih daun keladi, lain kali baca lagi..
assaalamualaikum...

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment