. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

9 April 2011

TENTANG Aku...

assalamualaikum. 

jadi, hari ni terlahirlah *err?* satu belog. hehe. actually, sebelum ni dah pernah ada belog sendiri, tapi, dah delete sebab belog tu, entah apa-apa. maklum, zaman otak tak center jadi, entry mengarut jer. so, sekarang dah buat belog baru. 

aku buat belog ni sebab nak berkongsi cerita aje. apa-apa yang aku nak kongsi, aku tulis aje. tak kesah lah apa orang nak cakap. I dont care about that. aku minat menulis / menaip. tambahan puler, aku ni bukan jenis yang speak my mind bila cakap dengan orang, jadi, aku buat belog ni sebagai satu bahan untuk aku luahkan buah fikiran aku. 

ceh, macam banyak sangat buah fikiran kau tyrah. hehe. anyway, salam kenal. =)

itu je la sebagai entry. bye2.

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment