. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

20 April 2011

fb OH fb



Oops! Google Chrome could not find www.facebook.com

hah, dah siap larger dengan highlight lagi. adoi, apa yang sudah terjadi? kenapa tak boleh reload? kenapa tak jumpa cari pulak wahai encik google chrome? saya tersangat perlu log in nih~ ~ !(pnjg sket jerit) huhu

jadi akibat tak boleh reload itulah saya meroyan di sini. sorry kalau rasa sakit hati atau meluat tengok post yang.. ermm, sangat tidak bertamadun inih. huhu. ^__-
kalau lah encik google tak buat macam nih, tak adanya post yang macam ni. jadi? ya, mari salahkan encik google! dah lah tengah bosan, ditamba pulak dengan masalah ini lagi berganda lah kebosanan tersebut. 
yes! i love FB, tapi kenapa cintaku berbalas begini. bukankah cinta itu saling memerlukan? kalau beginilah encik FB membalas saya mahu meminta diri, mencari pengganti.. oh.. ingat susah sangat ker?
hah, dah jumpa pon. ohh pujaan hati! yang berdiri 2 dari kanan tuh! namanya
CHUNJI. age: 18. im in love!
okay, saya nak mengundurkan diri dululah. saya mahu mengumpul segala maaklumat tentang kekasih baru, sehinggalah, Encik FB kembali menabur Bakti. heheheh...

sekian, terima kasih, sebab baca post mengarut nih.
^__^
assalamualaikum!


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment