. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

26 April 2011

excited nih ^__^



saya na post jugak ary nih.. excited sebab dapat cari bnda alah ni.. dah bertahun +hiperbola lax+ ku mncoba akhirnya jadi jugak. sekarang saya tengah mncari lagi banyak bnda2 macam ni bagi mncantikkan blog kesayangan saya nih.. huhu:face46:

adoi... jenuh jugak nak cari, last2 jadi, wah memang tak percaya la. :131:

lepas ni, mntak maap laa kalo jmpa banyak gamba chibi nih.. ahh.. kawaii..:n:

laalalalala..~~~~~ ary ni, tak ada apa yang nak diceritakan..

ye la.. saya tak lupa la..:face4:.. korang na taw tak mana saya blaja nih? kalo yg dah taw tuh senyap suda, nih saya nak kongsi sikit! korang pergi jer kat

http://znurulizatie.blogspot.com

kat sini banyak yang korunk akn blaja.. anyway, gud lux mncantikkan blog korunk..

p/s: oh ya, wish me luck for tomorrow interview ya?:15:

sekian,. tengz sudi baca,, assalamualaikum... :face42:

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment