. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

11 June 2012

download movie baru FREE ?

ASSALAMUALAIKUM.

hai.. aku ada jumpa site baru. tapi, tak tahu la korang dah tau atau tak. anyway, yang tahu tak yah pedulik, yang nak tahu meh sini baca, I nak story sikit.

HAHA. tadi aku search google.*asyik search google je kan?* aku jumpa satu site yang boleh download movie Melayu or English free jek bukan tu je citer Korea dengan Jepun pun ada tapi tak banyak. dah la free, tak payah nak download part by part pulak tuh. just download sekali terus boleh tengok. aku dah download Snow White and the Huntsman dengan Aku ada Kau Ada??.

ni movie baru kan? okeh, mungkin aktiviti ni kurang sihat, tapi, erk, dah buat dah. nak buat macam mana kan? haha. kalo korang nak download movie boleh ke sini TeamHanna




 lepas korang download kan, korang kena extract file tu. 
cara nak extract :
1.korang tekan lah yang korang download ni kan.

2.bila dah tekan yang atas, keluarlah benda alah ni. korang tekan right click then cari *extract to the specified folder*. tunggu dia extract, pergi dekat folder yang korang pilih tadi, done! korang dah boleh tonton!


 err, kalo tak faham bagitahu. tengs. babai


hai . thanks sudi baca entry ni !

1 comment: