. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

7 June 2012

my FEELINGS towards my schoolmates

ASSALAMUALAIKUM..
first and foremost aku nak mintak maaf dulu. kot-kot aku ada buat salah dengan korang. aku betul-betul tak sengaja. kalau aku sengaja, aku cakap. HAHA.

hai, aku tak tahu apa impak atau kesan entry ni kepada semua kawan-kawan yang aku kenal. bagi aku kawan tu, adalah orang yang kenal aku, dan aku kenal dia. itu definisi kawan bagi aku. tapi, aku insan biasa yang mungkin agak pelik bagi sesetengah orang or maybe normal bagi manusia yang satu frekuensi dengan aku.

tapi, tujuan aku tulis entry ni adalah untuk menjelaskan apa maksud perbuatan atau perasaan aku lah boleh kata. aku baru sedar yang aku banyak mengelak kalau aku keluar ke bandar. contohnya lah, kalau aku nampak sorang budak sekolah aku, aku akan menyorok tak pun cuba control diri buat-buat macam tak nampak. tapi, pernah je, aku betul-betul tak nampak. maklumlah aku kan sekarang si mata empat.
jadi model sat

tadi aku pergi pasar malam. aku nampak bukan sorang dua, tapi lebih daripada 6 kot schoolmates aku yang dulu. semua sekolah yang aku pernah pergi ada. sekolah rendah pun ada. tapi, aku pretend aku tak perasan dorang. kejam kan aku? yes, aku ngaku. tapi, seriously aku tak tahu nak tegur macam mana. kalau korang tegur aku dulu aku akan react. tapi kalau nak harap aku tegur dulu, maaf.


aku sombong? berlagak? whatever istilah nak bagi pun aku terima, yang aku pasti aku just kekok. so, daripada nampak macam tak suka, baik aku pretend tak nampak. lebih baik macam tu. to me la. so, balik tadi aku nak post lah benda kat bawah nieee.. tapi, tak jadi. sebab aku takut orang akan fikir pelik. haha. aku tak berniat nak sakitkan hati orang, but if I do so, I am really sorry.


masa sekolah menengah aku yang akhir, aku rasa best jugak sekolah kat situ. tapi, aku rasa macam aku tak diterima di sekolah tu *taktau kot perasaan aku je*, so, aku cuba jauhkan diri dari orang-orang sekolah tu. *cikgu pun termasuk* i am really sorry. masa mula-mula masuk it was a really bad dream. but, aku cuba adapt. and, akhirnya aku berjaya habiskan sekolah kat situ. sampai habis sekolah pun aku tak ada rasa sense of belonging. korang paham tak maksudnya apa? kalau tak paham google la. so, kalau aku ada terserempak dengan budak sekolah ni, aku akan cuba mengelak. except yang rapat dengan aku. classmates pun ada jugak yang aku elak. HEHE.sorry guys.

yang sekolah rendah pulak, sorry jugaklah, sebab aku tak berapa nak ingat sangat. yang rapat aku ingatlah.tadi pun ada beberapa aku terserempak. tapi, aku menyorok belakang mak aku. HAHA. *macam kecik sangat je* aku tak suka suasana kekok. so, aku cuba lari dari suasana tu. except bestfren masa skolah rendah dulu. aku still boleh hang out ngan korang.

yang skolah menengah dari fom 1 sampai fom 4 aku nak sangat jumpa korang. classmates aje. yang lain tak nak! HEHE. aku tak ingat sangat dah yang lain. aku ingat classmates aku je. sorry!

okey, sampai sini je aku nak tulis. aku tak nak cakap banyak, takut, aku menyakitkan hati orang.

p/s : kalau aku nampak kau on9 FB, aku akan off9!

Lesson is "Whatever u do, there is something or the other thing people gonna say,, u just gotta believe in yourself and keep going..=)

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment