. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

13 June 2012

no title~

hai olls. entah kenapa sejak dua tiga menjak ni kan, rajin pulak aku nak update belog aku yang tak seberapa nih *hehe*.tadi aku selongkar laptop ni, jumpe lah beberapa gambar yang aku rasa rindu sangat dengan time tu. what I can say, masa tu memang sangat aku happy and memorable la, bagi aku. hehe.

Waitress
aku, Wanie, Ain, Sariy, Nisa
gambar ni masa kami jadi pelayan VIP dalam majlis rasmi kat sekolah. best jugak, tapi malu, sebab pakai baju beza dari orang lain. HUHU.



time Graduate (form 5)
masa ni tak ada lah happy moment sangat, tapi, best la. at least aku dah rasa macam mana graduate nanti kat University. HUHU. 

my Besties
yang kat atas tu semua kawan baik aku. hehe. gambar ni kami amik masa ada majlis restu SPM. ada lah buat makan2 masa tu. quite fun la. tapi, aku tak sempat pun nak salam ramai cikgu. yang sempat je, sebab aku balik awal. HAHA.

err, abaikan gambar ni
gambar ni kami amik masa kami pecah masuk asrama, hehe. gambar ni aku edit sebab bosan. entah apa-apa je kan? tapi, aku dah rindu dengan dorang ni. dah lama betul tak jumpa. kitorang last jumpa pun, raya 2011. ni dah berapa bulan dah. maklumlah semua sibok. *kecuali aku* huhu.

H3P1 time koir.
adoi. ni memang saat paling manis dalam hidup aku setakat ni. HUHU. only then I know macam mana rasanya perform atas pentas. HAHA. sweet sangat. rindu korang lah. serious.

itulah sedikit sebanyak cerita time belajar. Hope bile aku masuk Universiti nanti aku dapat kumpul banyak lagi kenangan. 

After asking ALLAH to guide you to the straight path,dont just stand there. start walking forward to it.

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment