. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

11 May 2011

i am a GAME ADDICT



:9: yup.. i am a game addict. haha.. nak tau tak kenapa? sebab, saya akan habiskan masa saya yang 24 jam tu untuk main game kebanyakannya.. macam2 game lar saya maen. dalam sehari daripada pukul 10 pg hingga 12 tgh hari, smbg pulak malamnya, dalam pukul 8 sampai pukul 10. haha.:n::q:
saya suka:x: saya suka sangat main game. sampai dah ketagih. dalam satu hari tak maen tak sah.. lalalala~~~:a3: lantak lah orang nak cakap saya buang masa, saya buang tenaga, atau apa saja.
saya jadi macam ni lepas SPM. lepas masuk matrik nanti saya tau saya tak kan dapat chance macam ni dah. nanti saya akan jadi book addict pulak. :face14:
haha.. book addict / ulat buku:119: haha~~ rasa macam bukan saya aje tuh. tyrah seorang yang suka baca novel cinta, bukan novel fakta.. haha.. apa2 pun, kita kena berubah kalo nak jadi orang yang berjaya.
game tu boleh la saya tahan daripada maen:face41:.. tapi...:face63: novel tuu susah sikit nak tahan. adoi.. masa SPM pon saya curik2 beli novel baca pun curik2. hehe.. :face44:
anyway.. good luck kepada siapa yang bakal melanjutkan pelajaran ya? marilah sama2 kita berusaha menjadi manusia yang berjaya dan berguna kepada nusa dan bangsa +rasa macam ceramah hari MERDEKA pulak:x:+ hehe
hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment