. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

8 May 2011

keCiWa...! (part 2)

MARAH , GERAM.. SAKIT HATI.. APA LAGI?? +SAMPAI TULIS PON PKAI CAPS LOCK+ kenapalah malang sangat nasib saya? kenapa? saya dapat tahu kos perubatan dibekukan sampai 5 tahun. :118: means, kalau saya masuk matrik pon belum tentu saya dapat amik kos perubatan.
OMG.. means lagi, saya tetap tak dapat jadi doktor ataupun ahli farmasi yang saya idamkan tuh. kenapa kerajaan tak bagitahu awal-awal? kenapa tak inform sebelum kami isi borang? kenapa? kalau tak, tak adalah tergapai-gapai macam ni nak cari platform baru, nak cari kos yang sesuai. aigoo~~:face11:
sebagai contohnya saya, berhempas pulas belajar biology sampai dapat B+, sebab kejar cita-cita nak jadi Farmasi, lam otak ni ada Farmasi aje, laz-laz, suke aty tuka. beku? shit!!!:face41:
kalau masuk matriks pulak, keluar aje, tak boleh jugak mintak kos perubatan. so? apa guna amik sains hayat? babo! aish,, jeongmal..:face59:
saya tengah berfikir untuk menceburi bidang lain, tapi, saya mengalami krisis. ya, sebab saya tak tahu nak pilih course apa? apa nak jadi selain doktor? apa yang saya nak buat dengan hidup saya akan datang??!
my parents pernah cadangkan saya tuk amik undang2. so? what should I do? adoi.. :face10:
saya nak jadi...:face27:
:face41:
p/s: nampaknya kena tunggu SPA> korang yang baca post ni, please.. doakan saya.. doakan saya dapat SPA! :face8: +that is my only hope to get a job at hospital+

anyway thanks sudi baca post saya.. wish me luck
assalamualaikum... :face76:
luv,:95:

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment