. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

7 May 2011

keCiWa...!

maaf ANDA TIDAK BERJAYA.
suka hati mak bapak dia jer. adoi... korang dah cek UPU lom? dapat pape tak? saya? saya tak dapat pape pon. sedey gak. mula-mula depressed gak kenapa tak dapat? then dapat taw yang kos perubatan dibekukan. saya tak caya mulanya,. then saya GOOGLE la.korang baca kat http://sungutrama.blogspot.com/2011/05/kursus-perubatan-dibekukan-o.html
so? apa yang saya boleh buat? nak jadi doktor tak dapat lah macam ni. sungguh saya sangat KECIWA. kenapa bila time saya nak masuk U ada aje. bayaran naik la, kos beku la, nanti dah masuk apa pulak yang jadi..
aish!!!
:face65:

p/s: KMPP wait for me. nanti 23 Mei saya datang!!!
:face66:
hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment