. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

9 May 2011

SeLamat Hari ibu

Semalam saya dengan adik saya plan sambut hari ibu. kitorang masak makan malam, buat jus tembikai, buat hiasan tembikai berbentuk love. wah. first time kami buat macam tu. seronok sangat. sekurang2nya masa emak kami balik dari kerja x payah susah2 nak masak.
kami siap masak, tunggu mak balik kerja, then makan sama2. wah.. seronok sangat! we love our mom the best. ya, mak kami adalah mak yang terbaik di dunia. rasanya belum terlambat kot nak ucap selamat hari ibu pada semua ibu yang memang insan yang paling teerbaik di dunia. saya rasa semua setuju dengan saya betul tak.
walopun apa yang saya buat tu cuma hal kecik saya harap mak saya tahu yang saya sayangkan mak saya. walopun mulut ni tak mengucapkannya.. anyway, sama-samalah kita membahagiakan emak, ibu, mama, mummy, umi kita. ye? heheheh
kepada sesiapa yang bergelar ibu, selamat hari ibu.... <3
luv,




hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment