. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

3 May 2011

please!!

di sini saya bukan nak cerita pasal masa tapi pasal satu grup malay yang coba meniru kpop. :d: WTH? KPOP=keindahan POP.+ tuu bg dorang lar bagi kami peminat kpop ni berbulu doe tengok!+
please! stop that grup. bagus jugak tak sempat nak naik dah jatuh.:11:baguslah. entri ni bukan bermaksud saya bencikan melayu ataupun x sukakan perubahan yang cuba dilakukan tapi bencikan kumpulan ni yang cuba meniru SUPER JUNIOR SAYA. ya, peminat kpop memang ramai, tapi jangan lah tiru suju saya tuu.. omaigad. saya tak bole terima. no way! -->:face41:nak menangis ada jugak!
maap kepada peminat 24:7.. tapi saya tak dapat terima korang. entah apa2.. saya sakit jiwa tengok korang! please!

okay cukup pasal saket aty. sekarang saya nak btaw satu grup yang baru debut dan dorang tersangatlah cute dan tomei. hekhek:9: yes, saya dah jatuh centa dengan dorang nih.. huhu.. iaitu X-5.. under manager yang sama dengan daeguknamah yang cute jugak membernya. adoi, matilah saya macam ni,
mati sebab saya tak tahu dah nak buat apa nih. kegilaan saya pada kpop makin bertambah. adoi mak!
anyway, korang try la jinak2 dengan grup ni keh? :face56:sure jatuh centa jugax!
thanks sudi baca sampai bawah, assalamualaikum...
nsem kan? saya tak tahu lagi nama setiap ahli. but i will know it soon.. hehe

luv,

hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment