. . . Count UP . . .

Daisypath Happy Birthday tickers

Followers

15 May 2011

RuMah IdAmAn

saje nak melalut di pagi hari yang indah ini...:n:
saya dah banyak berangan,, heheh.. ini antara perkara idaman yang INSYAALLAH akan saya cuba usahakan dan tunaikan.. huhu.. kalo 10 tahun akan datang korang nampak rumah macam ni, tak payah tertanya-tanya, sayalah pemiliknya:face34: :119:saya bergurau aje. jangan amik penting tau:119:



:113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113::113:
LAUNCHING:v::v::v:

CANTEK KAN:120:
saya tak penah jumpa rumah macam ni lam MALAYSIA. ada ke? kalo ada sila bagitahu, saya nak pergi melawat


:face33: sungguh x maluu..





oke.. ini ciri2 rumah idaman saya. kalo korang jeles, sila bina angan2 anda sekarang jugak:119:  


ini bilek tidur utama- saya punyer la..

ruang tamu...
my mom and dad bedroom  - nak dorang tinggal dengan saya.. heheh




bilek mandi yang menenangkan...
dapur - cantek, kalo betul dpt yang macm ni, konpem x masak sbb takut kotor.. huhu
garden pulak.. comel kan? ish3
simple but nice dining room.. <3
ruang menonton..

itu sahajalah My Dream House saya. hope saya dapat capai apa yang saya inginkan. hopefully one day... kalo tak dapat sebijik macam ni, lebih kurang macam ni pon tak pe. hahah. itu pon dah cukup buat saya bahagia. 
tapi, kebahagiaan tak semestinya pada harta benda sahaja, yang penting kita sentiasa bersama keluarga dan orang tersayang

---> my prince, where are you? i'm still searching you..


hai . thanks sudi baca entry ni !

No comments:

Post a Comment